Amazing Clock

Blog Archive

Friday, January 1, 2010

Mukadimah



Bismillahirrahmanirrahim.....
Assalamua'laikum....


Nama: Muhammad Firdhaus Bin Mohd Sharif


Panggilan : Org panggil Epi,Angah(Kat kg la..)..kalo kat skolah teknik dulu dorg panggil aku Carlito..sampai cikgu2 sume panggil aku nama camtu..asal mula sbb persembahan masa mula2 masuk skolah tu..masa orientasi..nak pggil pape pon xkisah la asal mende baik...


Tarikh/tempat lahir : 16 September 1990..(same tarikh pengisytiharaan Tanah Melayu kpd Malaysia just beza tahun je)..lahir di Hospital Besar Bentong Pahang Darul Makmur.. Sekarang menetap di Kg Balok , Kuantan Pahang...


Pendidikan : Tadika Kemas Kg Balok (96) , SK Balok (97) , SK Sg Karang (98-99) , SK Kg Padang (00-02) , SMA Al-Ihsan (03-05) , SMK Pelabuhan (05) , SMT Muadzam Shah (06-07)..


Ahli Keluarga :  Ayah - Mohd Sharif Bin Mamat
                           Ummi - Rosmani Binti Mohamed Rashid
                           Kakak- Zulaikha
                           Adik - Zahirah/Zahidah/Farhrullah/Fahmi Aiman


Hobi : computer game...baca buku ilmiah...main bola sepak/futsal...jogging.. byk la lg..malas nak tulih sume..


Sepintas Lalu...

"lahir ke dunia yang penuh lakonan dan sandiwara nie sgt mencabar keimanan aku..byk pengalaman yang telah aku lalui walaupun rasanya baru semalam aku merangkak..tapi hari ini aku dah mampu berlari.. pengalaman mendekatkan aku padaNYA dan aku sgt2 bersyukur dikurniakan nikmat IMAN DAN ISLAM..aku akan sedaya upaya menjalankan amanah dan tanggungjawab yang diberikan sebaik mungkin.. semakin hari semakin aku rasa bhwa aku lah org yang jahil sbb semakin banyak y aku belajar..rupanya byk lg yang aku xtau..byk nya dosa2 masa lalu aku..moga2 ALLAH s.w.t ampunkan aku...harap2 aku tetap di jalan ALLAH s.w.t walau terpaksa berkorban harta jiwa dan raga..."







           


No comments:

Post a Comment